20.4.12

MY DREAMS!!

Så er det fredag, en helt normal fredag.....Som jeg ikke skal tilbringe med nogen ENDNU!
Jeg har surfet lidt rundt på forskellige hjemmesider og jeg har fundet noget jeg helt vildt godt kunne tænke mig! Nu er det jo snart konfirmations tid og i år er det så min bror og sidste år var det mig, jeg glæder mig helt vildt og jeg har fundet det tøj jeg skal have på. Jeg skal til 3 konfirmationer i år min bror's, fætter og Sarah!
I får lige nogle billeder af de fantastiske sko og tøjet jeg drømmer om.

Lørdag skal jeg passe børn fra kl. ti til tolv... efter det bliver jeg hentet af min faster også skal vi i Biografen og se Tictanic, også skal vi vist ud og spise bagefter det bliver super hyggeligt! Og så skal jeg sove ved hende til på søndag også regner jeg med hun køre mig hjem!

Søndag...... ja hvad laver man en søndag slapper af, ser TV og hygger med familien. Og så er der måske også nogle lektier der skal laves.



Twisted Cutout Swimsuit


Ingen kommentarer: