19.5.12

Long time - no see

Hej alle sammen!
Jeg ved godt at det er længe siden at jeg har lavet nogle indlæg, men det er fordi min computr stadig er til reperation... Men dont worry jeg får den tilbage snart, også kommer denne blog op at stråle igen!
Se hvad jeg har haft gang i de sidste 2 uger..
Åh nej... Min skat har fået klippet gym-hår.. Og det kan jeg bare ikke vænne mig til... Men han er sq lækker alligevel<3..

Chillede med min min rallemussi igår i solen..

Savner håret..

På fulton med ham den dejlige<3

Fulton!

Århhh min Rasmus.. Jeg elsker når vi ligger og slapper af og han lige pludselig siger helt ud i det blå "jeg elsker dig" eller "du minpige, kun min!" SØDERE KAN MAN IKKE BLIVE!

 Og, og, og.. JEG HAR KØBT VANS! De er bare foooooooooor fede! Jeg købte dem i samsøe samsøe, og jeg er helt forelsket i dem!


 Det var alt for idag.. Vi ses snart igen!
XOXO Frisse

Ingen kommentarer: